Toegang tot de vieringen tijdens Kerst mbv persoonlijke entreekaart

In de Urbanesklanken van december is er al het een en ander over geschreven: tijdens de vieringen rondom Kerst mogen er steeds maar maximaal 30 personen ex bedienaren aanwezig zijn in onze St.Urbanuskerk. Dit geeft uiteraard veel problemen, aangezien er tijdens deze vieringen er elk jaar veel meer mensen aanwezig willen zijn.
Als parochieteam moeten we keuzes maken. Daarom hebben we besloten om de parochianen die zeer regelmatig aanwezig zijn tijdens de weekend-vieringen dit jaar voorrang te geven. Daarvoor is een indeling per dag gemaakt, waarbij de personen die aanwezig kunnen zijn een persoonlijke entreekaart uitgereikt krijgen. Deze dient op de dag zoals vermeld op de entreekaart overhandigd te worden bij binnenkomst in de kerk. We moeten in belang van gezondheid en opgelegde restricties heel streng zijn: Géén kaart is Géén entree!!!

Graag zien we u volgend jaar heel graag weer terug om samen wederom het prachtige feest van Kerstmis te vieren!!!!

Met hartelijke groet, Uw Parochieteam.